Thursday, April 23, 2009

Salam Perkenalan

Bismillahirrahmanirrahim.

Selamat Datang dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca dan pelawat Blog Rasmi UMNO Cawangan Bangi 3, Bahagian Serdang. Sesungguhnya dunia hari ini telah menyaksikan satu lagi perubahan di mana media alternatif telah hampir 70% menguasai dunia dan dalam era dunia tanpa sempadan ini, sekelompok anak muda telah bersatu tenaga dan buah fikiran lantas menghasilkan satu wadah rasmi yang bukan hanya sekadar membicarakan persoalan politik di peringkat cawangan atau bahagian semata-mata malah akan berusaha membawa semua pembaca ke satu era pemikiran ORDER baru yang lebih segar dan berkesan.

Aspek yang bakal dikupas dan diterokai adalah merangkumi aspek sosial bermula dari peringkat remaja dan golongan muda hinggalah kepada yang telah berusia, aspek ekonomi dan perniagaan, aspek isu semasa, selain pengupasan yang menarik dalam aspek pendidikan dan akademik, kebudayaan serta akan juga menyentuh mengenai kemelut dunia yang berlaku hari ini.

Dunia blog mahupun laman web pada hari ini merupakan satu wadah penyampaian idea yang amat berkesan dan cepat serta merangkumi seluruh dunia di mana menyaksikan kelahiran satu pola pemikiran yang bercampur aduk dan meletakkan manusia di satu tahap di mana terlalu sukar untuk membedakan antara kebenaran dan kebatilan.

Namun begitu, pihak penulis (Umno Bangi 3) akan sentiasa memberikan pandangan yang berunsur pra ilmiah dalam bentuk muda yang lebih santai untuk tatapan para pembaca sekalian. Harapan kami agar blog ini menjadi satu suara untuk kita dan aspek perjuangan juga adalah tidak lari dari membicarakan dari perspektif dan persoalan kekitaan.

Selamat membaca.

‘Suara Kita Suara Perubahan’

Pak Abu

No comments: