Saturday, June 13, 2009

Futsal Inter Cawangan Pemuda Bandar Baru Bangi Meriah

Pertandingan Futsal Inter Cawangan Pemuda UMNO sekitar Bandar Baru Bangi yang diadakan baru-baru ini berlansung dengan meriah sekali atas nama persahabatan dan persaudaraan sesama ahli UMNO yang tinggal berjiran kawasan Bandar Baru Bangi. Pertandingan yang berlansung selama hampir 2 jam itu menyaksikan penglibatan 6 cawangan Pergerakan Pemuda UMNO.

Perlawanan berlansung dalam 3 peringkat iaitu peringkat pusingan pertama, kedua dan seterusnya separuh akhir dan di ikuti oleh perlawanan merebut tempat ketiga dan keempat. Seterusnya acara kemuncak iaitu final diadakan selama 10 minit.

Walaupun perlawanan berlansung tanpa pengadil namun tidak ada sebarang protes atau bantahan dibuat terhadap urusetia Bangi 3 yang terlibat menganjurkan pertandingan persahabatan tersebut. Tahniah diucapkan!.

Tempat pertama dimenangi oleh Pasukan di bawah bimbingan Sdr Diky Zawawi iaitu pasukan Sg Ramal Dalam, manakala tempat kedua pula dimenangi oleh pasukan bimbingan Sdr Raof iaitu Jalan 6. Tempat ketiga pula dimenangi oleh pasukan bimbingan Sdr Shaharudin iaitu Jalan Bandar manakala penganjur kejohanan iaitu Pasukan Bangi 3 dibawah pimpinan Sdr Ujang mendapat tempat keempat setelah tewas tipis kepada Jalan Bandar. Pasukan bimbingan Sdr Yani pula mendapat tempat ke-5 manakala pasukan bimbingan Sdr Mat Sabri pula ditempat ke-6.

Menang kalah adat pertandingan dan hadiah disampaikan oleh Sdr Jalil Muhamad ketua Pemuda UMNO Bangi 3. Kerjasama dari semua pemain terutama ketuapemuda cawangan yang terlibat adalah sangat dihargai dan bagi pihak penganjur, kami mohon maaf atas segala kelemahan sepanjang perlawanan berlansung.

1 comment:

Anonymous said...

wei team aku kalah mana aci main kasar....hehe...anyway best game ituhari...

Syukur
cawangan jiran