Thursday, March 18, 2010

Program Bual Bicara bersama YDP DPMM Putrajaya

1) UMNO Cawangan Bangi 3 dengan jayanya telah menganjurkan satu sesi bual bicara khas bersama Dato' Alayuddin, YDP Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) cawangan Putrajaya.

2) Sesi bual bicara ini turut juga dihadiri oleh Timbalan Ketua UMNO Bahagian Serdang, Tuan Mejar Rahim dan AJK UMNO Bahagian Serdang, Tuan Hj Mahfodz.

3) Penyertaan adalah sekitar 15 orang dan sesi berlangsung selama hampir 3 jam dan dipengerusikan oleh Ketua UMNO Cawangan Bangi 3, Sdr Jalil Muhamad.

4) Selain berkongsi pengalaman, peserta juga didedahkan dengan aktiviti2 yang dilakukan oleh DPMM terutama dalam hal ehwal melibatkan penglibatan Bumiputra dalam bidang perniagaan.

5) Dalam ucapan Tuan Mejar Rahim, beliau menggalakkan program seperti ini dianjurkan terutama di Bahagian Serdang dan pada program di masa hadapan, diharapkan dapat menjemput kawasan bersebelahan untuk memastikan terus lancar.

6) Pihak UMNO Cawangan Bangi 3 mengucapkan ribuan terima kasih terutama kepada Pengarah program, Dr Norshinah Kamaruddin kerana telah berjaya merealisasikan program2 sebegini.

1 comment:

Pemuda Pas Bangi said...

hai apa khabar..boleh berkenalan?

UMNO bila nak start gantung bendera ekk..banyak kat roundabout UKM jer..kitorang pun banyak tak start lagi ni..

p/s: nanti kita gantung bendera sama2 ekk..